Friday, May 26, 2006

Είμαι

Είμαι αυτός που ξέρει πως άδικα παλεύει
σαν κι εκείνον που κοιτάζει μάταια
μέσα στο σιωπηλό κρυστάλλινο καθρέφτη
κι ακολουθεί την αντανάκλαση ή το σώμα (το ίδιο κάνει)
του ομοίου του.
Είμαι, σιωπηλοί μου φίλοι, αυτός που ξέρει
πως άλλη τιμωρία από τη λησμονιά δεν υπάρχει
ούτε κι άλλη συγγνώμη. Κάποιος θεός έδωσε
στο ανθρώπινο μίσος τούτη την παράδοξη δικλείδα.
Είμαι κείνος που, μ΄'όλες τις φοβερές παραπλανήσεις του,
ποτέ δεν μπόρεσε ν΄αποκρυπτογραφήσει τον απλό και μαζί τον πολλαπλό
αδιάβατο λαβύρινθο του χρόνου,
που ανήκει ταυτόχρονα σε έναν και σε όλους.
Είμαι κάποιος που δεν είναι κανένας, εκείνος που στον πόλεμο
δεν έπιασε σπαθί. Είμαι αντίλαλος, λήθη, τίποτα.

Jorge Luis Borges

5 comments:

mata_ntomata said...

ήρθε η ώρα για Μπέργκμαν...

koritsi_oksi said...

κάθε ώρα είναι ώρα για Μπέργκμαν...
;)

koritsi_oksi said...

και για Μπόρχες

Фе́ммe скатале said...

Kαθε ωρα είναι ωρα για Μπόρχες ;)

koritsi_oksi said...

αμπράβο...