Tuesday, January 21, 2014

Electro



Ο κόσμος έλεγε  
Ο κόσμος είναι ( κι Εγώ ήθελα να σε πλέξω γύρω μου να μη φεύγεις και νιώθω άδεια) ο κόσμος έλεγε ο κόσμος ( κι Εγώ άκουγα τα λόγια σου που έμοιαζαν με νερό γλυκό) ο κόσμος είναι ( κι Εγώ προσπαθούσα να φύγω από τη νύχτα μου που είχε το χρώμα της στάχτης ) ο κόσμος ( κι Εγώ άκουγα το χτύπο της καρδιάς μου να τραντάζει τις κολόνες και να τρίζει το πάτωμα) ο κόσμος είμαι ο κόσμος ( κι η μουσική με Έσφιγγε σαν κράνος στα μηνίγγια)ο κόσμος ( τι ωραία που μπορώ να σ ‘αγαπώ) ο κόσμος ο κόσμος ο κόσμος ο κόσμος ο κόσμος ( όταν διάβαζες την ανάσα μου ) ο κόσμος είναι ( και ήθελα να ράψω τις νύχτες μας στο παράθυρο να βρέχει αγάπη )ο κόσμος είναι ένα μεγάλο( τα κομμάτια Νύχτας που έκρυψα όταν με κοίταζες στο στόμα ) ένα μεγάλο ένα ένα ( τη νύχτα που δάγκωνε ο χρόνος )ο κόσμος είναι ένα μεγάλο ψέμα


έλεγε

No comments: