Friday, May 25, 2007

Βουνό με βουνό



Ένα μήνα σ' έχω χάσει βρε μπαμπέσα
κι όποιο κέντρο και να ειδώ μπουκάρω μέσα
Θα σε βρω που θα μου πας κι αν έχεις φύγει
το βουνό με το βουνό μόνο δε σμίγει

Τι σου φταίω κάθε βράδυ κι είμαι σούρα
και οι φίλοι να μου κάνουνε καζούρα
να μου λένε θα τη βρεις κι αν έχει φύγει
το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει

κι αν τυχόν κάποια βραδυά και σε τρακάρω

να το ξέρεις με το ζόρι θα σε πάρω

σαν σε σκέφτομαι με πιάνουν κάτι ρίγη

το βουνό με το βουνό μόνο δεν σμίγει


...και ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα από τον Μανώλη Χιώτη

ευχαριστώ θερμά τον αποστολέα

3 comments:

markos-the-gnostic said...

πρώτη φορά γνωρίζω εντροπιακή ρεμπέτισα...

mata_ntomata said...

...αυτή μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις!

koritsi_oksi said...

ιδιότυπη λέξη το ρεμπέτισσα Μάρκο μου...θα λεγα μάλλον ότι αλητεύω σε ένα μικρό και επαρκώς εντροπικό rock σύμπαν...(στο οποίο ενίοτε παρεισφρέουν ρεμπέτικες νύξεις...)